Populära inlägg

lördag 22 januari 2011

Titta det snöar!

Visst är det vackert! Snöskottningen och motionen får man på köpet. Det är bara att vara positiv. Nej, på riktigt, det är det som att bo i ett sagolandskap, bländvitt, solen visade sig åtminstone 10 minuter idag och sparkföret är helt super. Man flyger iväg från ena ändan av stan till den andra på några minuter. Det är bara att ta vara på sådana här dagar, de är inte så många. Jag och syrrorna hann på en loppisrond idag,(jag var förresten på en i förrgår och igår), söker nämligen en blå klänning! Jag hittade tjusiga röda skor, men klänningen får jag säkert fixa själv. Jag har hittat en lurvig orange virkad poncho och en randig tygbit.
 

Träspaden som jag målat på bifogad bild hittade jag i uthuset, ofta är det lika givande som att gå på loppis, att söka genom egna skrubbar, uthus, vind etc...
Ännu en Hangökexburk med ett collage av mest american stuff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar