Populära inlägg

lördag 16 oktober 2010

Nu börjar jag......

Och det är inte så lätt att veta var! Men eftersom jag i denna blogg tänker dokumentera vad jag håller på med, är det kanske bäst att utgå från dagens datum, (och en liten tillbakablick). Förra veckan deltog jag i lokala konstföreningens höstutställning med några grejor, nedanstående Selma Sneilsneck är ett alster i papier mache. Jag har litet sniglar på hjärnan efter sommaren snigelutrotningsförsök i min trädgård. Till slut drömde jag om sniglar. Nu har jag försökt se dem från en annan sida, egentligen är de ju ganska söta om man tittar närmare på dem. Man jag hoppas att några tusen fryser ihjäl i vinter! Nog om sniglar.
Bara jag blir bekant med tekniken skall jag vartefter uppdatera med bilder. Nu skall jag fortsätta med mina tredimensionella grejor, jätteroligt att bygga på med flera lager papp. Ni  får se senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar