Populära inlägg

torsdag 28 oktober 2010

Teaterkväll

Tisdagkväll hade vi lyckats få biljetter till Vasa teater och Utrensningen. Jag hade läst boken, så jag hade stora förväntningar. Boken var en upplevelse, trots att det var trögt att komma igång. Sen var det omöjligt att sluta. Pjäsen var annorlunda, men ändå uppskakande, otroliga skådespelarprestationer. Natten blev ganska så sömnlös, svårt att släppa tankarna. Det var något som påverkade åtminstone mej på djupet.
Idag var det snickarkurs, och jag åstadkom inte mycket, stod och vässade några stämjärn i timtal, det kändes litet onödigt.
Snart är det Halloween, och jag försökte åstadkomma en skräckbild på konstkursen, men den blev inte så farlig. Det är i alla fall träsnitt. Jag karvade på och klarade mej ända tills jag torkade brödkniven, då slant den och for in i fingret och det blev mycket blod.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar